torsdag 14 januari 2016

Hello, it's me again


Hej!
Nu tycker jag det är dags att damma av den här bloggen och komma igång igen. Kanske beror det på att det är nytt år, kanske beror det på att jag är inne i en väldigt bra läsperiod just nu eller kanske beror det på något helt annat. I alla fall så blev jag väldigt sugen på att börja skriva här igen.

Om det är någon som går in här lite nu och då har ni märkt att det har varit väldigt dött under hela hösten. Från Matildas sida beror det på att hon numera bor i Kenya och läser på Svenska skolan i Nairobi. Här bloggar hon om sitt äventyr! Från min sida har jag haft en hel del att göra med skolan samt ett stort engagemang i kyrkans ungdomsarbete. Jag har valt att prioritera bort bloggen helt enkelt. Lite tråkigt kanske, men det blir så ibland.

Jag tänker inte lova något storslaget här, men vill börja uppdatera lite gran. Kanske en och annan recension, något lista eller en tag då och då. Om innan annat så vill jag gärna göra månadssummeringarna, främst för min egen skull.

Hoppas ni som har läst tidigare hittar tillbaka och välkomna alla nya läsare också!

/Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar